CLOC Whisky

More
12 years 5 months ago #24509 by valby-martin
CLOC Whisky was created by valby-martin
Jeg ligger inde med en 10 cl. flaske af den danske whisky CLOC. Er dette et unikum eller er det noget man ofte støder på??

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 5 months ago #24510 by JEJ
Replied by JEJ on topic CLOC Whisky
Har du et billede af den? Jeg har ikke set det før, men jeg har ladet mig fortælle, at der findes en hel del hjemmegjorte varianter.

Hilsen
Jens-Erik

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 5 months ago #24511 by Duffer
Replied by Duffer on topic CLOC Whisky

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 5 months ago #24513 by per
Replied by per on topic CLOC Whisky
Dette kunne måske indikerer en værdi:

www.dba.dk/cloc-whisky-fra-1927/id-74348248/

vh

Per

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 5 months ago #24541 by Mickey
Replied by Mickey on topic CLOC Whisky
Faldt over en støvet flaske "kings special" fra svendborg vinkompagni. Den må da være i samme alderskategori?

Med venlig hilsen
Michael Johansen

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 4 months ago #24609 by valby-martin
Replied by valby-martin on topic CLOC Whisky
Langt om længe har jeg endelig fået taget et billede af omtalte flaske. Men er der nogle der kan oplyse mig om hvordan jeg vedhæfter et billede til beskeder på denne side???

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 4 months ago #24610 by Macdeffe
Replied by Macdeffe on topic CLOC Whisky
I stedet for at skrive et indlæg direkte i den boks der er nedenunder her kan du vælge muligheden "Skriv Indlæg"

Det giver så flere muligheder når du poster, bl-a- mindst to metoder til at sætte et billede ind i en post.

Du kan vælge at uploade et photo "Add an attachment"

eller du kan vælge at linke til et billede, f.eks fra picassa eller lignende med ""

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 4 months ago #24620 by valby-martin
Replied by valby-martin on topic CLOC Whisky
Er der nogle der kan fortælle mig om denne flaske er en sjældenhed. Som i kan se er den på 18 cl. og flasken har ikke været åben.
Attachments:

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 4 months ago #24623 by dmwa
Replied by dmwa on topic CLOC Whisky
Hvis der er nogen, der fortæller dig, at det ikke er en sjældenhed, men at de gerne køber den for DKK 100, så kan du roligt sætte et nul bagved... :D
Den er sjælden - men hvad prisen er - det kommer jo helt an på, hvem der er med i en budfase.

Dansk Maltwhisky Akademi har ikke en Cloc Whisky i samlingen, det vil vi gerne, men ikke for enhver pris. En egentlig Cloc samler vil givet give en del mere, end vi vil

PS: At den ikke er åbnet, er der en god grund til - det smager ikke specielt godt :D :D

Slainthe

DANSK MALTWHISKY AKADEMI

Flemming

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 4 months ago #24629 by valby-martin
Replied by valby-martin on topic CLOC Whisky
Det kunne evt. godt komme på tale. Er der nogle der ved hvordan jeg sætter den i udbud? Og hvor meget vil I (DMWA) give?

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 4 months ago #24634 by dmwa
Replied by dmwa on topic CLOC Whisky
De umiddelbare løsninger for at sætte i udbud er QXL i Danmark eller WhiskyAuction i Rendsburg, Tyskland. Tvivler dog på, at den vil komme ret højt op på WhiskyAuction, da det jo primært er udenlandske købere, og derfor er en ren dansk whisky ikke synderlig interessant for de fleste bydere der. QXL - spørgsmålet er, hvor mange, der ser den der - så igen, de rigtige finder den måske ikke.
Men i bund og grund - så er der jo heller ikke mange herhjemme, der samler CLOC whisky, men de findes. Du kunne jo prøve at sætte den til salg på Whiskynyt, og så bede om bud på PB (privat beskeder), så du selv kan vurdere, om du vil sælge til de opgivne bud.

Håber du får noget ud af det - hvordan er du kommet over denne flaske???

Slainthe

DANSK MALTWHISKY AKADEMI

Flemming

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.186 seconds